09 sierpnia 2015

Orchidea


Pragnę zaprezentować moją pierwszą kolekcję „Orchidea”.

          Inspiracją do stworzenia projektów był kwiat orchidei. Ten niezwykle strojny kwiat oznacza czystość, wdzięk, doskonałość i skromność. Motyw kwiatowy pojawia się jako deseń na użytych materiałach. 

W kolekcji użyłem odcienie karminu, różu, czerni. Pokaz otwiera błękitna elegancka suknia z motywem róży. Zaprojektowane przeze mnie stroje to suknie wieczorowe, sukienki dzienne, tuniki, odzież sportowa oraz kostium kąpielowy. Kobieta wybierająca te stroje powinna być odważna, delikatna i lubiąca zwracać na siebie uwagę. Pewność siebie również jest wskazana, gdyż nakrycia głowy, które proponuję jako dodatek do sukni przyciągają wzrok. Kapelusze i toczki są w tej kolekcji dodatkiem i tworzą elegancką całość nadając przy tym szyku.

Materiały które wybrałem łatwo układają się na ciele, elastyczna dzianina jest dobra przy przylegających i obcisłych modelach. Natomiast zwiewne tiule i prześwitujące żorżety użyte są w dołach sukien nadają im lekkości.

Do wykonania poniższych ilustracji wykorzystałem etykiety po szamponach i żelach, które świetnie oddają delikatną fakturę cienkich tkanin.

 Zapraszam!

































 



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz