04 września 2015

Radom Fashion Show 2015

22 sierpnia mogłem uczestniczyć w gali finałowej konkursu młodych projektantów Radom Fashion Show. W tym roku zgłosiło się 9 uczestników. Pierwsze miejsce zdobył Michał Wójciak ze swoją kolekcją "Hobo". 
Punktem wyjścia dla twórczych poszukiwań stał się motyw pielgrzyma, wędrowca wywiedziony z lektury filmu Alejandro Jordowsky'ego ''Święta Góra''. Cieszę się z werdyktu, a Michałowi życzę sukcesów i dołączenia do grona wielkich projektantów.

Radom Fashion Show był dla mnie doskonałą okazją do wykonania kilku rysunków w moim szkicowniku. Postanowiłem wybrać z każdej prezentowanej kolekcji najlepszy według mnie projekt i wykonać go w szybkim tempie. Do stworzenia poniższych rysunków użyłem czarnego cienkopisu i kredek ołówkowych. Ołówki i kredki są łatwe i praktyczne w użyciu, dodatkowo pozwalają nabrać pewności ręki. 



1. Patrycja Siwiec





2. Paulina Łęcka




3. Michał Wójciak "Hobo" ( I miejsce)




4. Sophie Kula "Le Magie Noire"




5. Klaudia Markiewicz "Vice City"




6. Michalina Szurgot "2nd" (II miejsce)




7. Monika Makowska "AboEno" (III miejsca)




8. Hubert Pelc




9. Barbara Olearka "Summer Snow"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz