06 października 2015

Arizona!

Po opublikowaniu mojej pierwszej kolekcji "Orchidea" zostałem bardzo pozytywie przyjęty, otrzymałem wtedy wiele komentarzy i wiadomości. Pewnego dnia na moim Instagramie wyświetliła się wiadomość w języku angielskim z propozycją współpracy. Nadawcą listu była ceniona fotografka modowa z Południowej Arizony Vickie Lan. Zapytała, czy mogłaby użyć moich projektów do połączenia ich z fotografią żywej modelki. Pomysł wydawał się niezwykle ciekawy, szybko zdecydowałem podjąć współpracę
i z niecierpliwością czekałem na efekt końcowy.

Proces powstawania tego projektu zaczął się od fantastycznej sesji zdjęciowej w kanionach Arizony. Modelką była Shannon Marie,za make-up odpowiedzialna była Celina Floress, natomiast światło zapewniała Danika Rayelle. Następnie w procesie obróbki cyfrowej,fotografka nałożyła,
a właściwie ubrała moje projekty na sylwetę modelki.

Pomimo tak wielkiej odległości Polska-Arizona i problemami związanymi ze strefami czasowymi, uważam, że współpraca dała nam wiele radości i zaowocowała poniższymi zdjęciami. Obszerną relacje z procesu twórczego Vickie zamieściła u siebie na blogu: https://vickielanblog.wordpress.com/2015/09/25/orchid/


Przed i po obróbce


Przed i po obróbce


Oto efekt końcowy:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz